Hvem er vi?

AttractionBiz er stiftet i 2011 af Lars Nielsen, online-specialist og forlystelsesekspert.

Lars Nielsen
Lars Nielsen

Med mere end ti års bred erfaring med markedsføring af oplevelsesindustrien er Lars Nielsen en af Danmarks mest erfarne kompetenceprofiler. Lars´ spidskompetence er indenfor digital markedsføring og salg, men han har i lighed stor erfaring med både kravspecificering, strategiarbejde, turismeudvikling, service og meget mere. Lars har tidligere arbejdet for Tivoli, Wonderful Copenhagen, EU-projektet ’Destinationsudvikling af Kongernes Nordsjælland’, ligesom han stod i spidsen for Videns- og komptencecentret, Tourlex, som havde fokus på digital turisme.

Sideløbende har han deltaget i komité-arbejde under den internationale brancheorganisation for forlystelsesparker og attraktioner (IAAPA), hvor han, med udgangspunkt i digitalt oplevelsessalg har udviklet og gennemført uddannelsesforløb for ledere og mellemledere i den europæiske attraktionsindustri.

Med sin enorme viden om den globale forlystelsesindustri optræder Lars desuden jævnligt i de danske medier som forlystelsesekspert, og er ofte brugt af både DR og Politiken. Endelig har Lars fungeret som gæsteforelæser på Copenhagen Business School, på linien for digital turistmarkedsføring.

Et stærk netværk indenfor branchen giver AttractionBiz et bredt spænd og betyder at vi, i individuelle projekter, kan trække på internationale specialister i det meste af verden.